ICT – “Co už máme” (B1) Každý zapojený pedagog do projektu absolvuje 25 hodin studia formou blended-learning (prezenčně 5 hodin výuky na své škole, doplněno 20 hodinami e-learningu). Téma si partner v projektu volí dle potřeby a toho, co již mají na škole. Školení probíhá přímo na domovské škole zapojených pedagogů. Témata B1:- Metodologie tvorby e-learningových kurzů
- Práce s interaktivní tabulí, 5 hodin prezenčně
- Zpracování dat, 5 hodin prezenčně
- Počítačem podporovaná výuka
- Zpracování textových a grafických informací
- Moderní cloudová řešení - práce s Office 365
- Moderní cloudová řešení - práce s GoogleApps
- Podpora ICT se zaměřením na tvorbu multimediálních studijních opor pro žáky ZŠ, SŠ pro využití moderních prostředků ICT ve výuce (např. práce s Moodle, tvorba animací, záznam a zpracování videa, pokročilá práce s digitální fotografií atp.)
ICT – “Co chceme” (B2) Každý
zapojený pedagog do projektu absolvuje 25 hodin studia formou blended-learning
(prezenčně 5 hodin výuky na své škole, doplněno 20 hodinami e-learningu).
Školení probíhá přímo na domovské škole zapojených pedagogů.
Témata B2: - Práce s dotykovým zařízením (notebook, tablet, netbook)
- Moderní cloudová řešení - práce s Office 365
- Moderní cloudová řešení - práce s Google Apps
- Moderní cloudová řešení - práce s iCloud a iWork
ICT – “Oborové didaktiky” (B3)Každý
zapojený pedagog v projektu absolvuje kurz realizovaný prezenčně s podporou e-learningu, tzv.
blended-learning. Prezenční forma bude realizovaná přímo na jednotlivých
školách nebo dle regionu, tak aby se naplnila kapacita kurzu a účastníci mohli
vzdělávací akci využít pro osobní setkání s jinými pedagogy v oboru.
Kurzy budou
trvat 5 hodin prezenčně. Prezenčně v této aktivitě jeden účastník projde min. 5
hodinami praktické výuky zaměřené na využití ICT techniky v daném předmětu na
základních a středních školách. Tato prezenční forma je podpořena 20 hodinami
e-learnigového kurzu. Každý účastník má možnost využít mentora a helpdesku,
který je v rámci klíčové aktivity A02 k využití po celou dobu realizace
projektu.
Témata v B3:- Moderní přístupy k výuce matematiky (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy k výuce fyziky (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy k výuce chemie (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy k výuce biologie (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy k výuce dějepisu (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy v jazykové výuce (využití moderních zařízení ve výuce)
- Moderní přístupy ve výuce informatiky (využití moderní techniky ve výuce)
- Moderní přístupy ve výuce přírodopisu (využití moderní techniky ve výuce)
Pozn.
témata oborových didaktik budou zvolena dle poptávky ze strany cílové skupiny.
|